8 Ocak 2010

Saçma sapanlaşan insanlar iyice artmakta...
Fesat insanlar artmakta..Aman ha dikkat edin çevrenizdekilere..
İyi görünen kişiler bile size ne dolaplar çeviriyordur ne fesatlıklar vardır kalbinde..
Neyse gelelim konumuza,
TÜBİTAK Bilim Olimpiyatlarını bilirsinizdir.
Bilmeyenler için de şöyle bi kısa tanımını vereyim,
TÜBİTAK (Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu), bilimsel ve teknolojik alanlarda araştırma ve teknolojik gelişmeyi, ulusal ekonomik kalkınma hedeflerine göre düzenlemek, koordine etmek, desteklemek ve özendirmekle görevli, idari ve mali özerkliğe sahip bir kuruluştur.

Memurlar . net sitesini de bilirsinizdir..Orada bu haberi gördüm ve çok sevindim.
Dedim ki işte bunlar bizim bilim adamlarımız olacak..
Ata'mızın söylediği gibi, "İlim ve fen nerede ise oradan alacağız ve her millet ferdinin kafasına koyacağız. İlim ve fen için kayıt ve şart yoktur"derken Peygamberimiz (sav)'in asırlar öncesinde söylediği "ilim Çin'de bile olsa alınız."
İşte bu gençler bu doğrultuda
Türkiye'mizi ileriye taşıyacaklar..

Milli Eğitim bakanımız Nimet Çubukçu TÜBİTAK'ta madalya alan Samanyolu Lisesi öğrencilerini ödüllendirmek için kabul ettiğini anlatan şu haber vardı memurlar . net sitesinde,

"Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, 17. Ulusal TÜBİTAK Bilim Olimpiyatlarında madalya alan Samanyolu Lisesi öğrencilerini kabul etti. Öğrencileri tek tek tebrik eden Bakan Çubukçu, "Geleceğin bilim adamları sizler olacaksınız. Sizlerle gurur duyuyorum." dedi.

Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, 2009 yılı Aralık ayında yapılan TÜBİTAK Bilim Olimpiyatlarında çeşitli dallarda dereceye giren Özel Samanyolu Anadolu ve Fen Lisesi öğrencileri Mehmet Cem Şahinler, Cihad Öğe, Enes Aybar, Muhammed Poyraz, Fatih Kutlu, Nuri Atasoy, İslam Oğuz Tuncay, Ömer Eren, Furkan Mustafa Çetin, Ufuk Kanat, Salih Aksoy, Muhammed Bilgin ve Buğrahan Şahin'i kabul etti.

Çubukçu, öğrenci ve öğretmenleri, başarılarından ötürü kutladı. Öğrenciler ile tek tek tanışan ve hangi alanlarda madalya aldıklarını öğrenen Çubukçu, "Sizlerle gurur duyuyorum. Geleceğin bilim adamları sizler olacaksınız. Ailelerinizi ve öğretmenlerinizi kutluyorum." diye konuştu.

Kabulde, öğrenci ve öğretmenler Bakan Çubukçu'ya bir tablo ve plaket hediye etti. Çubukçu da öğrencileri, çeşitli armağanlarla ödüllendirdi. Ardından, toplu hatıra fotoğrafı çekildi."


Evet haber gayet güzel ve gurur verici..(En azından benim için..!)
Ama şu yorumlara(utandırıcı) bakar mısınız,

http://img706.imageshack.us/img706/5799/adszaex.jpg


Şu yorumları yazanlar ÖĞRETMEN(EĞİTİMCİ) olacaklar yaa inanamıyorum...

Vatan kimlerin eline kalacak....


"Sizden biri kendisi için istediğini Müslüman kardeşi için de istemedikçe kâmil imana sahib olmuş olmaz" (Buhârî Îmân 7; Müslim Îmân 71) hadis-i şerifindeki yüce duyguyu gerçekleştirir. Müslümanı fedakârlığa ulaştırır.

0 yorum:

Yorum Gönder